Retourneren

Ben je niet tevreden met een product of is de verpakking beschadigd? Meld dan eenvoudig online je retour aan! Wij zorgen voor een passende oplossing. Dit zijn de belangrijkste punten:
- Je kan een retour aanmelden tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling
- Wij vergoeden het aankoopbedrag en de verzendkosten van de originele bestelling
- Je ontvangt het bedrag of de vervangende producten binnen 14 dagen nadat wij je retourzending hebben ontvangen
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
- Klik op de button "Retour aanmelden" bovenaan deze pagina om naar ons retourportaal te gaan
- Vul je gegevens in en doorloop alle stappen
- Pak het te retourneren product in de originele verpakking goed in en stuur het naar ons op
- Bewaar je Track & Trace code voor de retour altijd, zodat we je beter van dienst kunnen zijn!
Voorwaarden retourneren
Aan het retourneren van producten zijn de volgende voorwaarden verbonden:
- Het artikel/de artikelen zijn ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd
- De verpakking(en) zijn onbeschadigd
- Het artikel/de artikelen zijn voorzien van de originele etiketten en/of stickers
- Je hebt het artikel/de artikelen maximaal 14 dagen in huis
- Je draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt
- De retourkosten zijn voor je eigen rekening en worden verrekend met het aankoopbedrag
Uitzonderingen
Niet alle producten kunnen geretourneerd worden, ook niet binnen 14 dagen. Dit zijn de uitzonderingen:
- Producten die geopend en/of gebruikt zijn
- Producten die beschadigd of kapot zijn, buiten onze schuld
- Producten met een (zeer) beschadigde of kapotte verpakking
Om hygiënische redenen en gezondheidsredenen kunnen artikelen die geopend en/of gebruikt zijn niet geretourneerd worden. Wij raden je ten zeerste aan om eerst de verpakking goed te bekijken zodat je er zeker van bent dat je het juiste product besteld/ontvangen hebt. Controleer ook de ingrediëntenlijst op ingrediënten waar je allergisch voor bent.